úterý 25. února 2014

Kult Černého hada (La Couleuvre Noire) - II

Kult Černého hada (La Couleuvre Noire) - II


Michael Bertiaux se zmiňuje o „starém atlantském učení, které tvrdí, že v okamžiku orgasmu září pohlavní orgány, jako magické zrcadlo.“ Domnívá se, že: „ je to způsobeno radioaktivitou, protože záře i radioaktivita jsou obě formy astrálního světla.“

   Sexuální radioaktivita závisí a může být produkována pouze vůlí, rozzářit sexuální energie v astrálních dimenzích. Koitus prováděný neiniciovanými proto generuje pouze minimální množství radioaktivní energie a rychle se rozptyluje vlivem roztěkanosti, nebo chaotických myšlenek a neukázněné imaginace.


   Ve všech formách magie je imaginace, nebo schopnost tvorby obrazů, nejdůležitějším faktorem. Plně rozvinutá představivost je schopna prodloužit a oživit imaginaci, která se stává tvůrčí, až po období intenzivního magického výcviku. 1) V Crowleyho formuli „erotokomatózní lucidity“, 2) Spareho „vizualizace pocitů“, Fortuneové síly „pravdivého snění“, Daliho formuli posednutí „paranoidně kritickou aktivitou“, v mém vlastním systému snové kontroly, i zde, v Bertiauxově „esoterickém inženýrství”, imaginace, posílená sexuálními energiemi, začíná fungovat na astrálních úrovních. Je to, jako když magik sní, zatímco je vzhůru, on ale ve snaze tohoto dosáhnout, musí nejenom fungovat v obou světech naráz, ale i mezi těmito světy, přivádějíc subtilní energie astrální roviny do hustší atmosféry světského vědomí, kde obraz snu koaguluje a materializuje se ve fyzickém prostředí operatéra. Radioaktivní energie osvobozené mágem, používajícím hadí sílu, jsou natolik potentní, že pokud fungují v plné šíři svých magických možností, jen málo lidí je schopno snášet mágovu fyzickou přítomnost. Crowleyho aura například, vysoce nabitá tímto způsobem, probouzela u jistých osob nevysvětlitelnou hrůzu. Mac Gregor Mathers popsal svá setkání s Vysokými adepty termíny, naznačujícími podobné stavy a je dobře známo, že Eliphas Lévi vzbuzoval u spiritistického media D.D. Home paniku. Bertiaux zmiňuje průchod, vedoucí ze sféry radioaktivní energie vně, skrze čtvrtou dimenzi. Během mágovy nepřítomnosti zůstává jeho radioaktivní pole plovoucí nad místem posvěceném jeho magickou prací až do té doby, kdy je uvolněno provedením „kouzla”. Poté je projektováno do „vyššího prostoru”, kde funguje jako nosič, či depozitář mágovy energie, zásobárna, ze které si může brát ke své práci v jiných dimenzích. Tyto sféry jsou často viděny duševně citlivými osobami a jsou interpretovány jako UFO či létající talíře, zatímco ve skutečnosti to jsou rezervní zásobárny „sexuální radioaktivity”. Sexuální zasvěcení, podle systému kultu Černého hada, spočívá v zasvěcení samotným Veleknězem. Ten je napojen na skryté principy, či zákony universa, prostřednictvím senzuálního spojení, s dvanácti zodiakálními vlivy v jejich lidských inkarnacích. Různé typy žen jsou vybírány podle své příbuznosti k jednomu z těchto vlivů. Vysoké kněžky, či „diablery”, jak jsou nazývány v kultu, jsou psychosexuálními inkarnacemi vlivů, reprezentovaných zodiakálními znameními. Pro práce specificky magické jsou vybírány ženy v zemských a vodních znameních, protože v těchto znameních jsou „síly a moci bohaté a husté, jako těžké sirupy, med, či sirupy des-bon-bons a magie či čarodějnictví je hmatatelnější a jasnější elementárnímu vnímání.” Ženy ,ztělesňující kterékoli ze šesti znamení, jsou Kultem rovněž přijímány, i když typy zemské a vodní jsou žádanější také, jako typy vzdušné a ohnivé, modifikované elementární zemí a vodou. Ale směs země a vody způsobuje hutnější proud. Z tohoto důvodu je zřejmé, že Kult si vybírá své kněžky dle vzoru astrosofického.  V dávných dobách byla sexuální magie založena na absolutní znalosti astosofie, tj. magického využití zodiaku. V Crowleyho kultu Thelema byla například Šarlatová žena přiřazena Kozorohu, znamení tellurických elementárních sil, nebo Štíru, nosiči sil uranských.  I když muž může být veleknězem v nejednom chrámu či sabatu Vúdú, velekněžka nemá, než jeden chrám, jež je, její mandalou, vyjadřující manifestované energie, jejích magických sil. Kult Černého hada rozvíjí v ženách kali-kalas, aby byly schopny realizovat svou Pravou vůli, jako velekněžky „hlubokých a temných sil, nekonečného prostoru”. Tyto doktríny Kultu jsou také aplikovatelné ve světských sexuálních vztazích.


Pokud je nějaké spojení mezi lidskými bytostmi, mělo by být prostřednictvím Luny, přítomné ve vodních znameních, což je nejlepší základna pro sexuální vztahy. Nechť všichni milenci hledají nejprve své lunární partnery a láska pak vytryskne z tohoto spojení.


   Ale takové astrologické úvahy nejsou založeny na fyzických silových zónách a jejich vlivech:


Nebudeme předstírat, že vyučujeme astrologii, která se dělí na různé školy, různých metod a protinázorů. My se zabýváme esoterními vlivy magie a metafyziky, které jsou asociovány se symboly zodiaku, a proto popíráme jakékoliv platné, objektivní možnosti astrologických metod a tvrdíme, že vlivy hvězd neexistují, 11) ve skutečnosti jsou zde pouze vlivy symbolů vědomí, ve sférách vnitřní a vnější zkušenosti, které řídí a spojují se s různými energiemi a strukturami povědomí, ve smysluplných a magických schématech. To je vše, co je pro nás důležité.


   A znovu:


Je přece pravdou, že pokud se člověk rodí v určitý den, je automaticky přiřazen ke znamení konvenční astrologie. Spíše je ale znamení, nebo symbol každé osoby, zcela podmíněno pouze esoterními faktory. Neexistuje žádná fyzikální astrologická metoda, která má platnost pro každou osobu, natož celou lidskou rasu. 12)


   Crowley měl podobné výhrady, jak je zřejmé ze záznamu, v jeho Magical Record z 21. listopadu 1914:


Jestliže je něco pravdy na astrologii, zajisté by moment zrození elixíru měl určit jeho dráhu. Dovolte mi tedy, abych sestavil charakter pro logos, či semeno, v momentu jeho stvoření z elementů, ze kterých se skládá.


   Iniciovaní Kultu Černého hada používají speciální symboly, jako odrazový můstek k aethyrům, nebo extraterestriálním dimenzím. Jsou známy, jako „symboly osvobození“ a mají formu čtyřdimenzionální kostky. (viz. obr.) Mentální koncentrace na tento symbol vyvolává hlubokou autohypnózu, která uvolňuje astrální tělo a umožňuje projít skrze určitou část kostky do jiných dimenzí. Je zajímavé si povšimnout, že někteří surrealisté narazili na tuto metodu astralizace ve dvacátých letech minulého století a dříve, jako v případě Austina Osmana Spareho. Tato zkušenost je přenosná. Mnozí z těch, kteří při pohledu na obrázek, nebo poslechu hudebního kusu mají společné pocity „jinakosti“, vkládaného do díla umělcem, který ho stvořil.








   Neobvyklá juxtapozice barev, mysteriózní shluk stínů, zvláštní perspektiva, jak je přináší Chirico nebo Devaux, mají sílu vtáhnout mysl do abysu aeónů a nočních můr. Podivné přízraky Maxe Ernsta, Dalinianovy dlažby, děsí prodlouženými stíny soumraku, Bertiauxovy čtyř dimenzionální kostky a astrální portréty „Hlubokých“ z propastí prostoru, všechny jsou schopny uvolnit mysl z jejích mundáních limitů a umožňují tak plný rozkvět obsedantního ideálu. Všechny mantry magie a čarodějná zaříkání jsou intonovány a nasazovány, se záměrem oprostit mysl z otroctví fyzického těla.


 




   Bod vstupu do neznámých říší se liší s každým individuem, které vytváří symbol osvobození svým vlastním postojem, ale jakmile je tento bod objeven, subtilní tělo proklouzne dveřmi s udivující lehkostí. Ocitne se náhle ve zcela novém světě, který je ale podivně povědomý a pouze po opakovaných vstupech a průzkumech je v těchto nových podmínkách dosaženo mistrovství. Meditace, napájená sexuální magií, generuje hnací energii, která vrhá Adepta hluboko do vnitřního prostoru.


   To je bezprostorový a bezčasý moment projekce, skrze bod vstupu tak, že Adept „zní hlubinou a vytváří posvátné seřazení“.13) V tomto nepopsatelném momentu slaví zrození Pravé imaginace a protiklady indikují sílu, (śakti) v jádru tvůrčího okultismu, o čemž svědčí například Lévi, Blavatská, Crowley, Spare, Bertiaux, atd.  Tento konstantní úkol pravé magické imaginace rozvíjí nové schopnosti chápání v kosmickém rámci. Hlavní náplní umění a tudíž magie je formulovat a navrhovat, zatímco mysl obývá tyto neznámé dimenze. To je pravá mystique génia a je jedním z cílů Kultu Černého hada vyvolat tohoto génia vůlí. Michael Bertiaux se narodil 21. ledna 1935 se Sluncem v Kozorohu a Měsícem ve znamení Brouka. Slunce i Měsíc byly v magické konjunkci. Jeho ascendent, Lev, korunoval triádu zvířecích znamení, což pravděpodobně vysvětluje jeho afinitu se zvířecím světem a s formulí atavistického oživení, z kterého Spare učinil střed svého systému.


   Spareho formule je rozvinutá Bertiauxem, ve zvědném stupni lycanthropia, která představuje jeden ze čtyř stupňů, Couleuvre Noire. Nachází vyjádření také v Lovecraftovském 14) covenu, který je veden kněžkou Kultu Černého hada. Coven je strukturován na základě zákona sexuální polarity. Ženský princip je reprezentován mořskou bestií, mořskou kozou, jehož astrologue je Kozoroh. V Lovecraftově mýtu Cthulhu je reprezentován zasněným městem Innsmouth.15) Kněžka (Slunce v Kozorohu, Měsíc ve Štíru) ztělesňuje typ mořské śakti, nebo fluidního elixíru, následně znázorňována Atlantskými božstvy, jimž předsedá Dagon. Je spojena s mužským principem, jako koza (mořská bestie) a „zvířaty porostlými bujnou srstí“, která obývají hlubiny. Mužský princip je srovnáván s Dunwichským krajem 16) Lovecraftovy tradice, temným krajem, jehož zvrhlé obyvatele vyvrhl ze svého středu nejodpornější a nejohavnější atavismus. Tento magický proud je koncentrován v Shub-Niggurath,17) která v Bertiauxově covenu reprezentuje mužskou energii, v její slepé a bestiální formě, „tisíce mladých“ jsou śaktis, či feminní  vehikula této manifestace. Bertiaux, jako velekněz, řídí lykantropický obřad, zavřením kruhu, okna, nebo jeskyně, skrze které Velestaří získávají přístup. To znamená, že impregnuje kněžku semenem mořské bestie a tak s ní vytváří teratoma, která manifestují atavismy, latentní v temnotě. 18)







  Coven pochází z Vúdú v tom smyslu, že využívá rituály stezky levé ruky, kombinované s metafyzikou mýtu Ctulhu. Tato konkrétní vrstva proudu Vúdú generuje magickou sílu, oživením šestnácti genitálních center, silových zón promítnutých do hmoty, šestnácti metafyzickými čakrami mozečku. Tyto, odraženy, nebo zdvojnásobeny, představují třicet dva silových zón 19) Erzulie-Friedy, která je vúdú ekvivalentem Kálí. Těchto třicet dva center produkuje jisté párování síly, 20) na kterém spočívá divinační síla Ophidiánského tarotu. 21) Určité vitální silové zóny, známé jako points-chauds (horké body), promítají śaktis, nebo energie reprezentované kartami.  Tento tarot shrnuje v obrazové symbolice kompletní mechanismy Bertiauxova esoterního inženýrství, jak je uvedeno v lykantropickém, Lovecraftovském covenu, Kultu Černého hada. Magický proud, který vykvetl ve fantastickém umění Michaela Bertiauxe, započal v Lovecraftových dnech a k podivným dílům Clarka Astona Smitha, 22) či Austina Spareho, přispěl také génius tohoto proudu. Lovecraftovský coven je předpokládaný v sedmi paprscích, The Monastery of the Seven Rays. Toto je oblast ceremoniální magie a tyto formy časoprostoru jsou koridorem mezi Yuggothem (Pluto) a nejzazšími, trans Neptunskými planetami, reprezentovanými na Stromě života Keterem, respektive Chokmou.


   V roce 1973 Bertiaux vztyčil ve své soukromé rezidenci „Trans-Yuggotskou transmisní stanici“, umožňující mu získat další materiál pro budoucí práci na planetách a ustavit kontakt s „adepty z prostoru, zothyrii, genii a vúdú Bön Pa duchy“, ze kterého obdržel komunikaci obsaženou v jeho řádových dokumentech. Tvrdí, že byl poučen o způsobech výměny s těmito entitami, Docteur Jean-Mainem, jeho „mistrem a initiateur“. 23)


  Podle Augusta Derletha, který pokračoval v literární tradici Lovecraftova mýtu Cthulhu, obsahují jisté části Wisconsinu, 24) specifické silové zóny Cthulhu,z nichž nejpotentnější leží poblíž pouštního jezera. Malé skupinky, Bertiauxem iniciovaných, často navštěvují tuto oblast, se záměrem evokovat Hluboké, jejichž bod vstupu na zem leží v samotném jezeře. Rituál je prováděn, když je Slunce v jednom z vodních znamení zodiaku: Raku, Štíru nebo Rybách. Tato znamení magiky ladí na evokovaná stvoření, Rak a Štír jsou pro tento typ práce nejlepší, a jestliže je Jupiter, Luna a Pluto, rovněž v těchto znameních, jsou výsledky obvykle velkolepé, neboť bytostem předkládají téměř hmatatelnou látku.


   Tato praxe začíná určitým živlovým vyvoláváním a magické obrazy 25) jsou vysvěceny specifickými kalami mořské kněžky. Nejmocnější z těchto volání je kreolsko-francouzské, složené speciálně pro použití v Kultu Hlubokých. Žádný hudební instrument nedoprovází zpěv, který je sám o sobě dost silný k vyvolání požadovaných sil.


   Kultu Hlubokých prospívá atmosféra vlhka a chladu, přesném opaku ohně a horka, generovaných při iniciačních ceremoniích, lykantropických rituálů, takže evokuje obyvatele jezera. Účastníci se v té době skutečně noří do ledově studené vody, a v tomto elementu se přenáší sexuálně magická energie mezi kněžími a kněžkami. Postup je stejný, jako v cikánské magii, zde se ale kombinuje s vúdú praktikami, ve kterých je studená voda používána k přenosu vnější ženské pozitivity, nebo magnetismu. Pozitivní manifestace ženských efluvií slouží k evokaci pozitivních manifestací v muži. Dion Fortune, odhalila principy tohoto žensko-mužského dynamismu v některých svých povídkách. 26)


    Bertiauxův rozsáhlý výzkum v mechanice sexuální magie, mu umožnil formulovat zejména brilantní diagnózy jistých typů sexuálních inverzí, na základě detailního studia čaker, v genitálním regionu:


Mnoho studentů okultismu si myslí, že homosexualita je důsledkem ženské duše v mužském těle a naopak. Nezdá se, že by to byla pravda, pokud platí ten mechanismus, že duše se sexuální dispozicí byla inkarnována do těla se sexuální dispozicí, která je opačná, než je dispozice duše, protože duše po smrti sexualitu odhazuje. Avšak okultní rozvoj magnetických center čaker ukazuje některé možnosti sexuální nerovnováhy. Například, pokud by byly jisté čakry osobnosti více rozvinuté než jiné, nebo, rozvinuté v sexuálním vystupování, pak by například Jesod I 27) byl silnější, než Jesod II 28) a u muže by mohl vést k chování pasivního sodomity. Jestliže by byla čakra Keter II,(hrdlo) sexuálně hyperaktivní, pak by orální forma styku byla vykonána toto osobou jen pasivně. V obou případech je pasivní homosexualita výsledkem, protože centrum Raka, 29) nebo falická čakra sexuálního partnera, musí být vložena do Jesodu I, nebo Keteru II. Tak je osoba, stále za předpokladu, že je v podstatě mužem, v sexuálním chování ženou, mající dvě vagíny, Jesod I a Keter II.


   V sexuální analýze ženy je vagína pod vládou Měsíce ve Štíru, zatímco v muži je tato vláda atributovaná základnou páteře. Slunce v Raku ovládá falus a Slunce v Raku ovládá základnu páteře v ženě. Tedy, tato sexuální diference mezi mužem a ženou okultně, je přiřazená vládě Jesodu I a II. Jinak by dokonalá magnetická přitažlivost mezi pohlavími nebyla možná, pokud je fyzické tělo nástrojem okultních energií. 30)


  Muladhára, neboli základní centrum v muži, je vstupem do astrálního světa, oblasti obývané spirituálními entitami, skořápkami smrti a kreaturami klifotu. Adepti Černého hada někdy používají starobylou tibetskou techniku, pro probuzení spící kundalini. Na základnu páteře aplikují elektromagnetický prut, galvanizující erotické zóny a současně zabraňující uvolnění ohně dolů a jeho rozptýlení ve vzplanutí sebedestruktivní smyslnosti. Sexuální síla této čakry přímo souvisí s astrálním světem, skrz čtyři základní lunární fáze. 31)Nov reprezentuje nejvitálnější aspekt lunárního proudu, jeho energie je ještě panenská, neprobuzená, je to vitalita potencionální, latentní, neprobuzená. Tato fáze souvisí se třemi vodními znameními, Štírem, Rybami a Rakem, okultními, mystickými a kreativními znameními. První čtvrť Měsíce reprezentuje povýšení a ustálení síly, vystupující z panenského, nebo potencionálního stavu. Tato fáze je reprezentována zemskými znameními, Býkem, Pannou a Kozorohem. Býk je astroglyf brutální síly a jeho korespondující magnetismus je velmi smyslného druhu. Je to znamení ryzí sexuální vášně a chtíče a toto znamení Crowley přiřadil Hierofantu, ve svém tarotu. 32) Sexuální magnetismus Panny je naproti tomu čistě lidského způsobu a jako technická formule, s odkazem ke genitální čakře, reprezentuje uplatnění kontroly semenného průtoku. Tato formule je tedy karezza: orgasmus je potlačen, nebo oddálen, za účelem vybudování velkého elektrického napětí. Ve fázi Kozoroha, první lunární fázi, je surový sexuální magnetismus transformován v aktuální magickou sílu, skrze rituální proces iniciace. Jako Býk v muži, býk-Therion,Šelma-tak je Kozoroh glyfem Šarlatové ženy, s nímž její uctívači spočívají, v „rouhavé blaženosti.“33)


   Tyto tři fáze lunárního proudu, ztělesňující kolektivní astrální magnetismus, může být použit pro: (a) atavistickou obnovu, (b) povýšení okultní energie via karezza a (c) spirituální transformaci, skrze sexuální spojení s extraterestriálními entitami, bohy, „ daemony“, nebo „duchy“, což je důvod, proč „velké mystické školy učí, že bůh zrozený z panny má božského otce. To znamená, že čistá žena se vyvaruje smyslnosti Býka a uchyluje se do chrámu Kozoroha, kde vznikla koncepce spasitele světa. 34)


   Plný Měsíc souvisí se třemi ohnivými znameními: Střelcem, Beranem a Lvem. To je třetí lunární čtvrť a souvisí primárně s fenoménem plnosti v alchymickém smyslu, ve kterém Střelec reprezentuje jak déšť, tak duhu. 35) Poslední měsíční čtvrť je pod vládou vzdušných znamení Vah, Vodnáře a Blíženců. Jejich analogie v lidském organismu poskytují klíč lidského návratu k bohům. Váhy reprezentují naplněnou ženu, 36) Vodnář je Hvězda 37), plod ženy, přicházející na zemi, osvobodit lidstvo, Blíženci reprezentují dvojčecí  přirozenost této Hvězdy, pod mytickou glyfou Set-Horus, negativním a pozitivním polem, 38) které obklopuje tuto Hvězdu.


   Zatímco skrze Raka, v první lunární fázi, člověk aspiruje k dosahování božství, skrze poslední čtvrť, pod znamením vzduchu, nebo prostoru, bohové sestupují k lidem a spojují se s nimi v poslední měsíční čtvrti.


   Bertioux vysledoval pojítka mezi vúdú loa a tibetskými tulkus 39) Bön Pas a Ňingma Pas, černými sektami lamaismu. Srovnává Gelugpas s Arada vúdú loa a Karma Pas, s Petro systémem, který oslavuje Erzulie Rouge et Noire, která je identické se Šarlatovou ženou a tantrickou bohyní Kalika.


   Magical Revival obsahuje Crowleyho portrét extraterestriální inteligence jménem Lam.  Při práci s proudem Bön pa v šedesátých letech, Bertioux kontaktoval tuto entitu. V privátní komunikaci, datovanou na 26. Srpna 1973, napsal:


Je to bezpochyby tatáž bytost, která pracovala s Lucien Francois Jean Mainem.40) ….když tento organizoval práci Couleuvre Noire v roce 1920. To bylo tehdy, když teorie points-chauds 41) převzala velmi silné tantrické a orientální šamanistické formy a termín Les Siddhis byl použit k reprezentaci vývojových stádií  point-chauds, jako je lykantropie,atd. Tato bytost LAM, 42)má mít zajímavý magický systém, který si přeje, abychom využívali a je mým záměrem věnovat mnoho času na jeho presentaci  určitým způsobem.


   Bertioux tedy zkoumá totožnosti praxe, mezi tibetskými mysterii šamanistické tantry a haitským vúdú.


   Jak již bylo uvedeno, v srpnu 1973 The Monastery of the Seven Rays a jeho vnitřní kult- La Couleure Noire-oficiálně akceptoval zákon Thelemy, tedy její uvedení do souladu s proudem 93, jak dokládá Crowley a O.T.O.


   V článku nazvaném Aleister Crowley and the Haitian Gnostics ,43)který Bertioux napsal pod pseudonymem Frater Joseph konstatuje, že „cíl byl srovnatelný s  O.T.O. Karla Kellnera a Theodora Reusse. Myslím tím Řád a rity, stvořené Toussaintem-Louverturem, který čerpal z francouzského kabalismu, iluminismu a Dahomejského Afrického proudu….“


   Bertiaux dále tvrdí, že mysteria Vúdú „jsou blízké VIII a IX stupni O.T.O…. mysteries de la solitude a marriage mystique“ a ukazuje, jak Crowley srovnal XI stupeň s jistými vysokými esoterickými mysterii vúdú a u obou prokázal vývoj, či evoluci teorií sexuální magie a tak zde existují tajné stupně dosažení, nepředpokládané zakladateli těchto okultních hnutí.


   Aleister Crowley and the Hidden God 44) jsem analyzoval XI stupeň, a to jak ve vztahu ke Crowleyho interpretaci (kterou jsem zde zpochybnil), tak jeho esoterickém významu, jak vyplívá ze srovnání těchto mysterií, s různými starověkými tradicemi. Bod zde hledaný, je jak ve vúdú, tak tantře podobný, což znamená, že Africké a Orientální arkanické školy akceptují a dále rozvíjejí sexuální praxi, reprezentovanou Crowleyho O.T.O., ne méně než O.T.O.A., založenou Lucienem-Francois Jean- Mainem v letech 1921-2, na linii O.T.O. se začlenění elementů haitského vúdú, čerpané z Kultu Černého hada.


   Kromě podobnosti, pokud ne skutečné identity, sexomagická praxe, prováděná v O.T.O. a O.T.O.A., Monastery of the Seven Rays a Kult Černého hada, dává v nauce jasně najevo, že je v esenciální shodě s „politickým programem Vnějších“, sumarizovaný Crowleyem v Liber Oz vel LLXXVII.45)Bertiaux říká následně v Monastery´s kurzu pro druhý rok:


   Tato nová jóga, či bezprostřední přítomnost kůže na kůži, těl tajících do jednoho úžasného svalového orgánu, olejů, potů a tělesných šťáv, dosahuje tohoto fyzična velmi přirozeně, tvářením zcela bez zábran, géniem kosmického umění – ano, tato nová jóga, této nové žijící matérie, ano, tato nová forma vytvářející fyzickou identitu, ano, tato vulgarizace nejvnitřnějších nauk The Brotherhood of the Monastery of the Seven Rays, ano, toto bude sloužit záchraně lidstva od těch, kteří se snaží zakázat a zabránit, potlačit a stíhat, ve slově „šat“, základního pohonu tvůrčího génia, který člověk sdílí se zvířaty, která nikdy neztratila svou sílu tvořit, protože jejich těla nebyla nikdy utlačena nepřirozeností oděvů a zvyků.


   Nová svoboda moderní mládeže je založena na jejím nevědomém vnímání základních pravd, za universem. Nemělo by docházet k zákazům, které slouží pouze k omezení kreativního myšlení. Mohli bychom si myslet, že prostřednictvím praxe omezování by byl kreativní génius osvobozen, protože energie obyčejně vynaložená na sexuální aktivitu, může být použita k tvůrčím účelům v umění, nebo literatuře. Dnes víme, že je to předpoklad chybný, protože tvorba těch, kteří byli nejvíce sexuálně aktivní, byla největší, z děl géniů: Michelangelo, Renoir, Moreau, Redon, Huysmans, des Goncourts, Baudelaire, Proust atd. Proto starší názor o represi podstaty, jako preludia ke géniovi, je a vždy byl nesprávný, jestliže ne skutečně nebezpečný.


   The monastery of the Seven Rays proto odmítá starou puritánskou etiku, která byla tak široce vyučována a která je stále vyučována okultními myšlenkovými školami.


1)      Viz. The Demčong Tantra (Šríčakrasambharantra, vol. VII Sir John Woodroffe´s Tantrik Text series, Calcutta, 1919), jako obzvláště dobrý příklad.


2)      Formule založená na experimentech Idy Nellidoffové  IX stupně O.T.O. a zahrnuté do Crowleyho „tajných“ instrukcí pro členy Svrchované svatyně Řádu.


3)     


4)     


5)     


6)     


7)     


8)     


9)     


10)  


11)   Kurzíva, autor.


12)   Kurzíva, autor.


13)   Austin Spare v The Zoetic Grimoire of Zos, až dosud nevydané.


14)   „Lovecraftovský Coven“ je inspirován dílem Howarda Phillipa Lovecrafta (1890 – 1937) v Nové Anglii, spisovatel, jehož hororové povídky se řadí po bok, jestliže je dokonce nepřevyšují, Poa, Machena, Blackwooda a dalších. Hlavní téma Lovecraftovy práce bylo znepokojení z Prastarých bohů, kteří kdysi vládli zemi a před dlouhými aeony byli vyhnáni do odlehlých oblastí prostoru a kteří, jako v některých jeho příbězích, navázali kontakt s lidskými bytostmi, které prosazovaly jejich cíle. Viz. zvláště, The Whisperer in Darkness in The Haunter of the Dark and other Tales of Horror, London, 1950.


15)   Viz. The Shadow over Insmouth, H.P.Lovecraft.


16)   Podle Lovecrafta, Dunwich jeho příběhů, je „ neurčitou ozvěnou dekadentního Massachusettského venkova, kolem Springfieldu, zvláště  Wlibraham, Monson a Hempden.“


17)   „Koza s tisíci mladými“ v Lovecraftových mýtech, feminní božství.


18)   Tj. podvědomí.


19)   S jejich příslušnými kalas.


20)   Šestnáct pozitivních a šestnáct negativních karet.


21)   Michael Bertioux, v lóžových dokumentech Kultu.


22)   Clark Ashton Smith (1893 – 1961), kalifornský umělec, který byl jedním z hlavních vizuálních interpretů Lovecraftova mýtu. (Viz. The Fantastic Art of Clark Ashton Smith, Dennise Rickarda, Maryland, U. S. A., 1973.) Lovecraftovský Coven tvrdí, že Smith nyní pracuje s Les Ophites, sektou Kultu Černého hada, „odtamtud“. Srov. poznámku o Austinu Sparem, v tomto kontextu, str. 192.


23)   Jinými slovy, jeho Svatý anděl strážce. Viz. str. 192, pozn. 40.


24)   Oblast, ve kterém Derleth založil nakladatelství, ve kterém vydával Lovecraftova díla a ta která přispívala k mýtu Cthulhu, jak literární, tak jiná.


25)   Tedy Bertiauxovy malby a sochy mořských monster, želvy, amphibia a batrachia.


26)   Viz. hlavně, Moon Magic, vydanou posmrtně, London, 1956.


27)   Základna páteře, muladhára čakra.


28)   Genitálie, svadhišthána čakra.


29)   Tj. Jesod.


30)   Bertiaux: Lóžové dokumenty.


31)   Nový měsíc: první čtvrť, plný Měsíc a poslední čtvrť Měsíce.


32)   Kniha Thovtova, Atu V.


33)   Crowleyho Magie, str. 418.


34)   Bertiaux: Lóžové dokumenty.


35)   Zasvěcené vysvětlení symboliky duhy, viz. Aleister Crowley and the Hidden God, kapitola 7.


36)   Kniha Thovtova, Atu VIII.


37)   Kniha Thovtova, Atu XVII.


38)   Hadi Ob a Od, viz. obr. 3, str. 26.


39)   Tibetský ekvivalent, hinduistického konceptu Avatara.


40)   Lucien-Francois Jean-Maine, narozen 1869. Haitský Adept, který se setkal s Papusem (Dr. Gerard Encausse) v Paříži. Jean-Maine se vrátil na Haiti v roce 1921 a v následujícím roce, založil magický řád, známý jako La Couleuvre Noire. Roku 1921 Jean-Maine také založil haitské Ordo Templi Orienti Antiqua (O.T.O.A.), které se nepochybně objevilo díky jeho kontaktům s Papusem, který byl Velmistrem Kellnerova O.T.O. ve Francii. Jean-Maine zemřel v Madridu, roku 1960.


41)   Viz. str. 188.


42)   V poslední době, určití Adepti O.T.O. v New Yorku, vedení soror Tanith, kontaktovali tuto entitu. Viz. The Magical Revival, str. 84, kde je obr. LAM od Crowleyho.


43)   The Occult Digest, vol. 3, No. I., Chicago, 1973.


44)   Kapitola 7.


45)   The Magical Revival, Plate 2.

Žádné komentáře:

Okomentovat