Invokace
Bohyně
Michael W. Ford
Manifestace lunárního proudu
Co mají společného kult Zos Kia, Thelema a
čarodějnictví? Odpověď zní – Bohyni, Ženu vše pronikající. Tu, jež je avatarem
bohů, dárkyni zrození, života a smrti. Jsme s ní spojeni, skrze eros a
thanatos . Bohyně může přijmout mnoho masek a podob, Hekaté, Lilit, Kálí, Isis
či Babalon. V těchto formách se objevuje v čarodějnictví. Čarodějný
sabat vnímá Bohyni čarodějnic jako primární manifestaci individuální síly a
zakořenění v zemi. Z kapek její menstruační krve prýští vnuknutí,
naplňující se v nastávající vůli. Těm, kteří hledají její vedení
v jedné z jejích mnoha podob, nabízí hojnost inspirace a procitnutí
ve snovém stavu. Babalon je popisována jako kráska, stejně jako ohava, noční
čerň i červeň ohně. Dává esenci plamene velké Bohyně a jejím vehikulem na zemi
je Šarlatová žena, božská manifestace chtíče a síly.
Známé rčení tvrdí: „ Za každým velkým mužem
stojí žena“, vskutku, vše pronikající Žena. Taková věta může vyjadřovat
jakýkoliv konkrétní aspekt ženy, tedy matku, manželku, milenku, dceru nebo
jakoukoliv ženskou identitu, jíž se sama definuje. Pointou této věty je to, že
feminní, nebo lunární aspekt každého individua by měl být dobře znám a
prozkoumán. Také to znamená, že každý muž se může od ženy mnohé naučit, na
mnoha úrovních. Vyvážený vztah poskytuje stabilitu v partnerském životě,
bez ohledu na to, jak silná individualita je. Tím není řečeno, že muž je
neužitečný, to rozhodně ne, ale každý by měl být ochotný naslouchat a učit se
od toho druhého. Není silnějšího spojení, nežli jsou dva, kteří rozumí sami
sobě, svým cílům a touhám. Čarodějnictví je založeno na porozumění skrytým
mysteriím a může poskytnout lidem potřebnou zodpovědnost.
Lilit
„Lilit je zvána seveřanka, neboť od severu se valí neštěstí.(Jer. 1:14) Samael,
král démonů, byl stejně jako Lilit zrozen, jako spirituální androgyn.
Strom poznání dobrého a zlého je epiteton jak pro Samaela, tak i babičku Lilit.
Jako výsledek Adamova hříchu přišli oba a zmámili svět, jak ten horní tak i ten
dolní.“ Patai
Raphalel
Zrodila se spolu se Samaelem z černého
plamene. Oba představují spirituální kontradikci způsobující změny, boj a svár.
Matka sukubů a noci, Lilit, symbolizuje magické síly, čarodějnictví a kouzla.
Její esencí je feminní síla a individuální záměr. Spojení Lilit s vampýrským kultem bylo popsáno již
mnohými, neboť skrze astrální rovinu se tato Bohyně v určitý den manifestuje
naplněním země. Právě jako mnohé pohanské bohyně a bohové není Lilit zcela temné přirozenosti, byla známa
také, jako ochránkyně matek a dětí. Ptákem zasvěceným Lilitě byla sova a člověk
může invokovat, nebo se identifikovat s bohyní Lilitou, skrze snové
přijetí soví formy. Takové experimenty by měli být iniciační. Je možné, že
Lilitino jméno je derivováno ze sumersko-babylonského Belitilli. Zajímavější spojení je spíše to, že jedno ze
sedmnácti Lilitiných jmen je dokonce Kálí.
Kálí
Kálí je černá ničitelka, stejně jako
pečující matka. Často znázorňována jako černá démonická Bohyně, stojí, Kálí na
svém manželi Šivovi, držíce v rukou zkrvavené nože a na krku náhrdelník
z lidských lebek. Kálí je černá, protože vše co vychází, se do ní navrací,
ona je abysem v jeho feminním aspektu. Všechen čas se rozpouští do této
Bohyně. Kálí je také život dávající, ochraňující a milující matkou, udělující
extázi tomu, kdo by jí invokoval v tantrických rituálech, jejichž
prostřednictvím zkombinovaná sexuální opozita uvádí do pohybu proces stvoření.
Spojení mužského a ženského, s magickým cílem, nebo ohniskem, představuje
otevřené okno na astrální a snové pláně. Tedy, skrze Oz, povstane Pan, toužící
po vtělení. Skrze zbožštěnou Ženu je nalézána esence magie a čarodějnictví. Těm,
kteří hledají tuto stezku, často uniká celek, kvůli důslednému popírání vlastní
ženskosti, nebo lunární strany, která musí být trvale spojena s mužským,
či slunečním aspektem.
Babalon
Mysteria Babalon se drží signifikantního,
moderního výkladu, uvnitř některých čarodějnických kovenů, nebo skupin. Musíme
se nejprve dopátrat čím Babalon byla, je a jakým se ubírá směrem, aby byl
rozpoznán tento zářivý feminní plamen uvnitř každého muže i ženy.
Babalon je kabalisticky restaurovaným
přepisem biblického Babylonu, velké nevěstky. Tato bohyně je spojena se Šelmou
666 v knize Zjevení. Aleister Crowley restauroval tuto Bohyni s jejím
aspektem, pohárem smilství, ve kterém je smíšena krev svatých. Ti, kteří vytrvali
na stezce Thelemy, nebo Svaté magie, mohou nabídnout svou krev do velkého poháru,
otevírajíc se slávě Babalon.
Babalon je překrásná bohyně svobodného ducha
a luciferské mysli. Je přesným opakem Marie, protože křesťanská Bohyně je matkou
Černého bratrstva křesťanstva a v mnoha aspektech je uzavřena a je proto
neexistující pro ty, kteří hledají světlo Boha (Lucifera).
John Whiteside Parsons zasvětil většinu
svého krátkého života Babalon. Majorie Cameron Parsons byla považována za
avatara této bohyně a svým životem vyjadřovala důležitost nezávislého myšlení a
Bohyni uctívala skrze své umění a promluvy. Babalon Working byla operace
provedená Parsonem a Scribem (v té době jeho asistentem), za účelem vtělení
Babalon. Krátce poté se Cameron objevila.
Je také třeba zvážit, že Babalon je i Bohyní
smrti a krve, je tedy vlastně aspektem Lilit. Babalon může být uctívána
rozličnými metodami sexuální gnóze a krvavé magie, díky kterým se může
inkarnovat. Ti na stezce Čarodějnického sabatu sami odhalují tato mystéria a
objevují svou vlastní individuální stezku, vedoucí k ní.
Aleister Crowley popsal Babalon v The Vision and the Voice jako Lilit.
Babalon přiřadil první enošský aethyr LIL, kde vypadá, jako by dřepěla na
krucifixu, tedy znesvěcuje kříž, pro svou vlastní touhu. Ti, kteří následují
Krista, nenásledují pravdu. Symbol a brána tohoto aktu je zářící černé zrcadlo.
Lilit je tedy v tajné tradicí „Bafomet, milenka krve“.
Hekaté
Královna
čarodějnic
Energie
bohyně, proud posilující naší tradici čarodějného kultu, je přijímán skrze
Bohyni Hekaté. Jejích jmen je mnoho: Temná Bohyně, Ochránkyně stád a námořníků,
Bohyně křižovatek (což nám dává paralelu k Baronu Samedhi, z kultu vúdú,
jenž je Pánem křižovatek a mysterií smrti), Dárkyně nočních vizí (Snová
návštěva). Hekaté je popisována jako žena, nebo ježibaba se třemi hlavami,
s každou hlavou v jiném směru. Tím je řečeno, že Hekaté je vidět ve všech
třech fázích měsíce. Mytologie vykreslila Matku čarodějnic se dvěma,
nebo někdy
se všemi třemi hlavami ve zvířecí formě. Každé zvíře reprezentuje atavistickou
touhu, která se manifestuje v jejím proudu lunární energie. Tato síla jí
může podněcovat k inkarnaci v čarodějném kultu a mnoha liniích
čarodějnictví. Měsíc reprezentuje signifikantní feminní sílu, na bázi a spojení
s elementem vody.
Hekaté je původem z Thrákie, ačkoliv
její hlavní kult byl ustaven v rámci Římského a Řeckého pantheonu. Ačkoliv
dcera, dvou na světle založených božstev, Persea a Asterie, přebývá Hekaté
v podzemí s Hádem a Persefonou. Její osobní síla může být odhalena skrze
hluboké stíny, v jejím vlastním bytí. Dlí s ní jako Thanatos (Bůh
smrti), Hypnos (Bůh spánku) a Morfeus (Bůh snů).
Hekaté je známa jako Bohyně čarodějnictví,
kouzel a mámení. V Řecké a Římské kultuře byla Hekaté vnímána většinou
v jejím temném, nebo skrytém aspektu, se třemi hlavami (dvě byly zvířecí)
a třemi pochodněmi. Vozítko, na kterém se pohybovala, bylo doprovázeno několika
draky. Ti, kteří praktikují luciferiánské čarodějnictví a ti kteří se cítí být
s Hekatou spřízněni, slaví její svátek 8. ledna, 3. května, 13. srpna, 31.
října, 16. listopadu a 31. prosince. Je královnou smrti, stínů a duchů, psů,
vlků a hadů. Hekaté je podstatou ženy a její síly, jež je ukryta v každé
ženě. V muži je Hekaté lunární aspekt psyché. Nezastírej její
rovnocennost, sic tě zohaví kastrovacím nožem a z rány krev ti chlemtat
bude.
Klíč k významu draka leží v tom,
že tyto bytosti jsou spojeny se solární a lunární ekliptikou. Pokud nastane
zatmění v lunárním znamení Raka, voda se promění v síle i substanci. Draci
(jež často berou formu vlkodlačích duchů), mohou stoupat nočním nebem a
shromažďovat měsíční krev. Další aspekt Hekaté Diana je založen na vyváženější
straně lunární Bohyně. Tato byla ochránkyní hor, lesů, porodu a ženství.
V jejím temném aspektu byla známa jako lovkyně a ničitelka. Magické světlo
Hekaté je základní, nebo „černou“ moudrostí Lucifera, Ranní hvězdy.
Hekaté je
Lunární matka, jejíž sny a touhy přinášejí vtělení. Gnostický Bůh Lucifer, nebo
Ranní hvězda, je Bůh Slunce, přebývající v solární energii. Luciferovým
protipólem je Arabský Al-Uzza, válečník ranní hvězdy. Kombinace lunární a
solární energie přináší sílu a vize.
V Zos Kia kultu je „Vše pronikající Žena“
představována jako kombinace babizny a děvčete. Tato kombinace je založena na
kráse a milosti. Dvojitý aspekt utajeného „I“ jako AOS zvaný, je svárlivým
aspektem vrozené sexuality, jež má být překročena a prozkoumána, aby bylo
dosaženo vyšší úrovně vůle a soustředění. Božská Žena je jak nádherná, tak
strašlivá, schopná transformovat vetchou stařenu do mladé dívenky. Krása
spočívá v oku zřícího, prostřednictvím všech viděných forem. Tato Bohyně a
Žena musí být respektována jako božská a nádherná, k čemuž směřují všechny
oblasti magické práce. Všechna práce vztažená k Babalon, Hekaté a Kálí je
nasáklá krví a lemovaná nejjemnější hedvábím. Invokujte svou bohyni s pevností
a silou, čelíce pohlcujícímu strachu, emanujícímu z Božské Ženy. Tři
pochodně, které Hekaté nese, ozařují temnoty, které ona tká a v nich
bloumá. Světlo, ve kterém se tančí tradiční tanec Čarodějného sabatu
v astrálním těle, je pod ubývajícím měsícem. Temná Matka je přítomna na
každém snovém sabatu, shlíží shůry a uděluje požehnání Panově noci.
Den 13. srpna je zasvěcen Hekaté. Je to
tradiční slavnost konaná na její počest, jejíž tradice sahá až do dob Římské
éry. Konala se v ten samý čas jako svátek Diany, která, jak již bylo
řečeno, je dalším aspektem bohyně. Vzývání Hekaté je přijímání lunární energie
těmi, kteří znají její čarodějnou krev. Následující obřad, jenž by se měl
v návaznosti konat, je předvečer sabatu, stejně jako 13. Srpna.
Příklady
následují:
Začněte
s konstrukcí kruhu a poutacím rituálem
Invokace
Hekaté
„Přijď pekelná, pozemská a popelavá
Hekaté, bohyně křižovatek,
Ty, která cestuješ na Větrech noci,
překrásná kráčíš setmělou zemí,
nesneseš dne a s nocí se snoubíš,
v radosti vytí vlků vítáš i teplou krev, když do země stéká,
Ty, hltavá Bohyně uprostřed duchů, i v
hrobkách panuje po krvi žízeň,
Ty, která neznalé uvrhneš
v hrůzu. Gorgo, Mormo, planoucí měsíci tisíce tváří, pohlédni na naši
oběť“.
Nyní jsme spojeni magickým kruhem,
souzněni tak, jako Bohyně děti, Té, která na noční obloze dlí. Tvůj tanec se
stíny přinese vize a z oka měsíční odkápne krev, temná noc pod kápí už jde
mu vstříc. To ona podpírá na nebi duchy, v procesí nezměrném oblohu
kříží…. Slyš!
Vystupte, zjevte se ve sféře Jesod,
ve které stříbrné paprsky žijí. Oheň zem zahřívá v plamenech jasných a
vize přichází v extázi čisté. Kol ohně tvých dětí mnohých tu tančí, krev
čarovná Hekaté k sobě tě volá, Bohyně měsíce temná.
Voláme
teď tvoji esenci dolů, právě teď voláme v tanečním reji….do ducha….do
těla! Ó Morfee, Hypnosi a Thanatosi , váš pohled ohněm života září. Vidíme nyní
skrze vás mnohé, proměny na stezkách
nočních i veškerých tužeb tvary. My kouzla tkáme skrz vaše paže, jež oheň
posvátný navěky drží. Tak se staň!
Hekaté
Tři proměny
čarovného ohně
Rituál sblížení
a vyvolání jejího ducha noci
Hekaté je považována za trojitou měsíční
Bohyni, Čarodějnou Královnu prvotní temnoty, která je také zvána Babalon, Lilit
a AZ. Hekaté je Bohyně křižovatek, z nichž jedna vede k sebeiniciaci,
skrze splynutí s ní a jejími sukubálně fetišistickými duchy. Tedy
prostřednictví tohoto společenství vstupujete do hlubiny noci, mocného chrámu
Hekaté. Ctěná jako Bohyně smrti, je Královnou duchů, stínů a nočních fantomů.
Uprostřed její podstaty člověk odhalí, že není rozdílu mezi ní, Lilit nebo
Babalon.
Tento rituál sblížení by měl být prováděn
venku, je li to možné, dokonce poblíž hřbitova, kde nebudete rušeni a poblíž
něj můžete zakopat malou schránku, či lahvičku. Nejlepší bude kalich a to
nejlépe z lidské lebky, opatřené pokličkou.
Tento rituál, nechť je prováděn za úplňku.
Nádoba, v němž má fámula, či familiár,
nebo sukuba/Bohyně obydlí, má být vytvořen s velkým estetickým umem a
pocitem, že „Hekaté“ zde dlí pro vás. Z křídla padlého serafa stvořte svůj brk
a označte tuto hrobku a dům-fetiš duchů, nechť je takto ustaven.
Den první:
Očistěte
schránu čistou, studenou vodou. Nechte
ji stát od úsvitu do soumraku, pokud možno ve slunečních paprscích.
Hledejte Hekaté ve snu. Vše si
zaznamenejte.
Den druhý:
Vybarvěte jí podle svého vkusu a do čtyř
stran namalujte „X“, tajné znamení křižovatek. Sigilium Hekaté, nebo sukuby,
může být umístěno vespod.
Den třetí:
Úplňková
noc. V nádobě je sigilium Hekaté, které máte již připraveno. Pokud možno
ho načrtněte popelem a kostí.
I) Panna
Hekas umpeša ur-rastu Lil-Ka Zrazza
Obkruž mě třemi, nechť stín zahalí mé
já, tvůj rubáš je tvé znamení. Trojjediný měsíci, krev pijící, šelmě podobná
Bohyně, ó kouzelnice plamene čarovného ohně, přivolávám natřikrát složený stín,
nechť mě zahalí – vystup Bohyně smrti! Hekaté, fámulo a Bohyně třech stínů,
pobízíš k vtělení, ó Matko, přivolávám tě!
Vysypávám kruh moukou,-volám vás
strážní psi, vlci stvoření v temnotě, předstupte!
První čtvrť:
Zahal mne panenská Bohyně, přicházím
k tobě za šírání. Skryj mě v království klamu, pozdrav mě, tys právě
umrlá panna v hrobce snící. Doprovoď mě na luciferský sabat.
Druhá čtvrť:
Dívko, jež si dračí hřbet sedláš,
volám tě, sešli svou ohnivou esenci sem, do tohoto kruhu, rozpal mě plameny
lsti a krví svého chtíče. Pozvedni mě k duchům Rudého draka-
Akhuraku, Hecau, Zrazza
Třetí čtvrť:
Měsíci smrti, stará Královno
čarodějného sabatu, voláš čarodějky nganga a k hrobu vázané fetiše, Matko
vampýrů a vlků, přijď a zahal mě - doprovoď mě na pekelný sabat-
Hekas Satahan Zrazzu Uša
II) Dívka
Procházejte
kolem kruhu a vizualizujte každou bohyni v černém zrcadle a vizte je kolem
vás. Vypijte kalich a předneste:
Trojjediný měsíci požehnej tomuto
kruhu a rituálu. Jsem zde, stezku duchů otevírám, v měsíční slávě-nyní luny
piji krev - požehnej mi ze stínů-HEKAU!
Dokončete
ritus, vizte každou bohyni a nechte se posednout sexuálním šílenstvím, posvěťte
rituál sexuálními fluidy, nebo nabídněte svou vlastní krev sigiliu ve schráně.
Na závěr rituálu vezměte fetiš a pohřběte ho na vámi zvoleném místě, které má
být poblíž hřbitova, dubu, nebo na pohřebišti familiárů. Zapalte černou svíci a
předneste:
Hekas, hekas Hekausath
Uša, umpeša narasta
Duchu měsíce, milenko a objetí smrti,
žiješ v zemi smrti. Dávám ti svou sílu a život čarovný ohni Azraela a
Hekaté, přivolávám stíny z hrobu, dávám tuto spirituální potravu, aby
rostla, tak se staň!
III)
Královna
smrti
Nechte to
pohřbeno do nového měsíce, pak nádobu vykopejte a navraťte se do svého chrámu,
či kovenu. Předneste:
Strašidla a stíny, přízraky a
vampýři, milenky a svůdnice-volám vás, probuďte se v temnotách temného
měsíce, vystupte ze svých hrobek a staňte se mými průvodci, mými zasvětiteli,
mými familiáry, mými Bohyněmi-Hekas, Hekau Sakeka Uša Umpeša Narastu
Lamií seslaná, vyjdi teď vampýrko
nejžádanější, ochranitelko, okus mé krve a poskytni mi elixír noci, snová a
soumračná lovkyně, ožij a buď živá!
Můžete
použít tento fetiš k prohloubení svého snového života a získání vizí.
Žádné komentáře:
Okomentovat