úterý 2. února 2016

Invokace Bohyně



                                                                                                                             
Invokace Bohyně     
                                                                                                     Michael W. Ford

 Manifestace lunárního proudu

  Co mají společného kult Zos Kia, Thelema a čarodějnictví? Odpověď zní – Bohyni, Ženu vše pronikající. Tu, jež je avatarem bohů, dárkyni zrození, života a smrti. Jsme s ní spojeni, skrze eros a thanatos . Bohyně může přijmout mnoho masek a podob, Hekaté, Lilit, Kálí, Isis či Babalon. V těchto formách se objevuje v čarodějnictví. Čarodějný sabat vnímá Bohyni čarodějnic jako primární manifestaci individuální síly a zakořenění v zemi. Z kapek její menstruační krve prýští vnuknutí, naplňující se v nastávající vůli. Těm, kteří hledají její vedení v jedné z jejích mnoha podob, nabízí hojnost inspirace a procitnutí ve snovém stavu. Babalon je popisována jako kráska, stejně jako ohava, noční čerň i červeň ohně. Dává esenci plamene velké Bohyně a jejím vehikulem na zemi je Šarlatová žena, božská manifestace chtíče a síly.

   Známé rčení tvrdí: „ Za každým velkým mužem stojí žena“, vskutku, vše pronikající Žena. Taková věta může vyjadřovat jakýkoliv konkrétní aspekt ženy, tedy matku, manželku, milenku, dceru nebo jakoukoliv ženskou identitu, jíž se sama definuje. Pointou této věty je to, že feminní, nebo lunární aspekt každého individua by měl být dobře znám a prozkoumán. Také to znamená, že každý muž se může od ženy mnohé naučit, na mnoha úrovních. Vyvážený vztah poskytuje stabilitu v partnerském životě, bez ohledu na to, jak silná individualita je. Tím není řečeno, že muž je neužitečný, to rozhodně ne, ale každý by měl být ochotný naslouchat a učit se od toho druhého. Není silnějšího spojení, nežli jsou dva, kteří rozumí sami sobě, svým cílům a touhám. Čarodějnictví je založeno na porozumění skrytým mysteriím a může poskytnout lidem potřebnou zodpovědnost.
 

Lilit

   „Lilit je zvána seveřanka, neboť od severu se valí neštěstí.(Jer. 1:14) Samael, král démonů, byl stejně jako Lilit zrozen, jako spirituální androgyn. Strom poznání dobrého a zlého je epiteton jak pro Samaela, tak i babičku Lilit. Jako výsledek Adamova hříchu přišli oba a zmámili svět, jak ten horní tak i ten dolní.“ Patai Raphalel

   Zrodila se spolu se Samaelem z černého plamene. Oba představují spirituální kontradikci způsobující změny, boj a svár. Matka sukubů a noci, Lilit, symbolizuje magické síly, čarodějnictví a kouzla. Její esencí je feminní síla a individuální záměr. Spojení  Lilit s vampýrským kultem bylo popsáno již mnohými, neboť skrze astrální rovinu se tato Bohyně v určitý den manifestuje naplněním země. Právě jako mnohé pohanské bohyně a bohové není  Lilit zcela temné přirozenosti, byla známa také, jako ochránkyně matek a dětí. Ptákem zasvěceným Lilitě byla sova a člověk může invokovat, nebo se identifikovat s bohyní Lilitou, skrze snové přijetí soví formy. Takové experimenty by měli být iniciační. Je možné, že Lilitino jméno je derivováno ze sumersko-babylonského Belitilli.  Zajímavější spojení je spíše to, že jedno ze sedmnácti Lilitiných jmen je dokonce Kálí.

 
 
Kálí

   Kálí je černá ničitelka, stejně jako pečující matka. Často znázorňována jako černá démonická Bohyně, stojí, Kálí na svém manželi Šivovi, držíce v rukou zkrvavené nože a na krku náhrdelník z lidských lebek. Kálí je černá, protože vše co vychází, se do ní navrací, ona je abysem v jeho feminním aspektu. Všechen čas se rozpouští do této Bohyně. Kálí je také život dávající, ochraňující a milující matkou, udělující extázi tomu, kdo by jí invokoval v tantrických rituálech, jejichž prostřednictvím zkombinovaná sexuální opozita uvádí do pohybu proces stvoření. Spojení mužského a ženského, s magickým cílem, nebo ohniskem, představuje otevřené okno na astrální a snové pláně. Tedy, skrze Oz, povstane Pan, toužící po vtělení. Skrze zbožštěnou Ženu je nalézána esence magie a čarodějnictví. Těm, kteří hledají tuto stezku, často uniká celek, kvůli důslednému popírání vlastní ženskosti, nebo lunární strany, která musí být trvale spojena s mužským, či slunečním aspektem.

 
 
 
Babalon

   Mysteria Babalon se drží signifikantního, moderního výkladu, uvnitř některých čarodějnických kovenů, nebo skupin. Musíme se nejprve dopátrat čím Babalon byla, je a jakým se ubírá směrem, aby byl rozpoznán tento zářivý feminní plamen uvnitř každého muže i ženy.

   Babalon je kabalisticky restaurovaným přepisem biblického Babylonu, velké nevěstky. Tato bohyně je spojena se Šelmou 666 v knize Zjevení. Aleister Crowley restauroval tuto Bohyni s jejím aspektem, pohárem smilství, ve kterém je smíšena krev svatých. Ti, kteří vytrvali na stezce Thelemy, nebo Svaté magie, mohou nabídnout svou krev do velkého poháru, otevírajíc se slávě Babalon.

   Babalon je překrásná bohyně svobodného ducha a luciferské mysli. Je přesným opakem Marie, protože křesťanská Bohyně je matkou Černého bratrstva křesťanstva a v mnoha aspektech je uzavřena a je proto neexistující pro ty, kteří hledají světlo Boha (Lucifera).





   John Whiteside Parsons zasvětil většinu svého krátkého života Babalon. Majorie Cameron Parsons byla považována za avatara této bohyně a svým životem vyjadřovala důležitost nezávislého myšlení a Bohyni uctívala skrze své umění a promluvy. Babalon Working byla operace provedená Parsonem a Scribem (v té době jeho asistentem), za účelem vtělení Babalon. Krátce poté se Cameron objevila.

   Je také třeba zvážit, že Babalon je i Bohyní smrti a krve, je tedy vlastně aspektem Lilit. Babalon může být uctívána rozličnými metodami sexuální gnóze a krvavé magie, díky kterým se může inkarnovat. Ti na stezce Čarodějnického sabatu sami odhalují tato mystéria a objevují svou vlastní individuální stezku, vedoucí k ní.
   Aleister Crowley popsal Babalon v The Vision and the Voice jako Lilit. Babalon přiřadil první enošský aethyr LIL, kde vypadá, jako by dřepěla na krucifixu, tedy znesvěcuje kříž, pro svou vlastní touhu. Ti, kteří následují Krista, nenásledují pravdu. Symbol a brána tohoto aktu je zářící černé zrcadlo. Lilit je tedy v tajné tradicí „Bafomet, milenka krve“.
Hekaté
Královna čarodějnic
   Energie bohyně, proud posilující naší tradici čarodějného kultu, je přijímán skrze Bohyni Hekaté. Jejích jmen je mnoho: Temná Bohyně, Ochránkyně stád a námořníků, Bohyně křižovatek (což nám dává paralelu k Baronu Samedhi, z kultu vúdú, jenž je Pánem křižovatek a mysterií smrti), Dárkyně nočních vizí (Snová návštěva). Hekaté je popisována jako žena, nebo ježibaba se třemi hlavami, s každou hlavou v jiném směru. Tím je řečeno, že Hekaté je vidět ve všech třech fázích měsíce. Mytologie vykreslila Matku čarodějnic se dvěma,
nebo někdy se všemi třemi hlavami ve zvířecí formě. Každé zvíře reprezentuje atavistickou touhu, která se manifestuje v jejím proudu lunární energie. Tato síla jí může podněcovat k inkarnaci v čarodějném kultu a mnoha liniích čarodějnictví. Měsíc reprezentuje signifikantní feminní sílu, na bázi a spojení s elementem vody.
   Hekaté je původem z Thrákie, ačkoliv její hlavní kult byl ustaven v rámci Římského a Řeckého pantheonu. Ačkoliv dcera, dvou na světle založených božstev, Persea a Asterie, přebývá Hekaté v podzemí s Hádem a Persefonou. Její osobní síla může být odhalena skrze hluboké stíny, v jejím vlastním bytí. Dlí s ní jako Thanatos (Bůh smrti), Hypnos (Bůh spánku) a Morfeus (Bůh snů).
 
   Hekaté je známa jako Bohyně čarodějnictví, kouzel a mámení. V Řecké a Římské kultuře byla Hekaté vnímána většinou v jejím temném, nebo skrytém aspektu, se třemi hlavami (dvě byly zvířecí) a třemi pochodněmi. Vozítko, na kterém se pohybovala, bylo doprovázeno několika draky. Ti, kteří praktikují luciferiánské čarodějnictví a ti kteří se cítí být s Hekatou spřízněni, slaví její svátek 8. ledna, 3. května, 13. srpna, 31. října, 16. listopadu a 31. prosince. Je královnou smrti, stínů a duchů, psů, vlků a hadů. Hekaté je podstatou ženy a její síly, jež je ukryta v každé ženě. V muži je Hekaté lunární aspekt psyché. Nezastírej její rovnocennost, sic tě zohaví kastrovacím nožem a z rány krev ti chlemtat bude.
   Klíč k významu draka leží v tom, že tyto bytosti jsou spojeny se solární a lunární ekliptikou. Pokud nastane zatmění v lunárním znamení Raka, voda se promění v síle i substanci. Draci (jež často berou formu vlkodlačích duchů), mohou stoupat nočním nebem a shromažďovat měsíční krev. Další aspekt Hekaté Diana je založen na vyváženější straně lunární Bohyně. Tato byla ochránkyní hor, lesů, porodu a ženství. V jejím temném aspektu byla známa jako lovkyně a ničitelka. Magické světlo Hekaté je základní, nebo „černou“ moudrostí Lucifera, Ranní hvězdy.

Hekaté je Lunární matka, jejíž sny a touhy přinášejí vtělení. Gnostický Bůh Lucifer, nebo Ranní hvězda, je Bůh Slunce, přebývající v solární energii. Luciferovým protipólem je Arabský Al-Uzza, válečník ranní hvězdy. Kombinace lunární a solární energie přináší sílu a vize.
   V Zos Kia kultu je „Vše pronikající Žena“ představována jako kombinace babizny a děvčete. Tato kombinace je založena na kráse a milosti. Dvojitý aspekt utajeného „I“ jako AOS zvaný, je svárlivým aspektem vrozené sexuality, jež má být překročena a prozkoumána, aby bylo dosaženo vyšší úrovně vůle a soustředění. Božská Žena je jak nádherná, tak strašlivá, schopná transformovat vetchou stařenu do mladé dívenky. Krása spočívá v oku zřícího, prostřednictvím všech viděných forem. Tato Bohyně a Žena musí být respektována jako božská a nádherná, k čemuž směřují všechny oblasti magické práce. Všechna práce vztažená k Babalon, Hekaté a Kálí je nasáklá krví a lemovaná nejjemnější hedvábím. Invokujte svou bohyni s pevností a silou, čelíce pohlcujícímu strachu, emanujícímu z Božské Ženy. Tři pochodně, které Hekaté nese, ozařují temnoty, které ona tká a v nich bloumá. Světlo, ve kterém se tančí tradiční tanec Čarodějného sabatu v astrálním těle, je pod ubývajícím měsícem. Temná Matka je přítomna na každém snovém sabatu, shlíží shůry a uděluje požehnání Panově noci.
   Den 13. srpna je zasvěcen Hekaté. Je to tradiční slavnost konaná na její počest, jejíž tradice sahá až do dob Římské éry. Konala se v ten samý čas jako svátek Diany, která, jak již bylo řečeno, je dalším aspektem bohyně. Vzývání Hekaté je přijímání lunární energie těmi, kteří znají její čarodějnou krev. Následující obřad, jenž by se měl v návaznosti konat, je předvečer sabatu, stejně jako 13. Srpna.
Příklady následují:
Začněte s konstrukcí kruhu a poutacím rituálem
 
Invokace Hekaté

„Přijď pekelná, pozemská a popelavá Hekaté, bohyně křižovatek,
Ty, která cestuješ na Větrech noci, překrásná kráčíš setmělou zemí,
nesneseš dne a s nocí se snoubíš, v radosti vytí vlků vítáš i teplou krev, když do země stéká,
Ty, hltavá Bohyně uprostřed duchů, i v hrobkách panuje po krvi žízeň,
Ty, která neznalé uvrhneš v hrůzu. Gorgo, Mormo, planoucí měsíci tisíce tváří, pohlédni na naši oběť“.
 
Nyní jsme spojeni magickým kruhem, souzněni tak, jako Bohyně děti, Té, která na noční obloze dlí. Tvůj tanec se stíny přinese vize a z oka měsíční odkápne krev, temná noc pod kápí už jde mu vstříc. To ona podpírá na nebi duchy, v procesí nezměrném oblohu kříží…. Slyš!
 
Vystupte, zjevte se ve sféře Jesod, ve které stříbrné paprsky žijí. Oheň zem zahřívá v plamenech jasných a vize přichází v extázi čisté. Kol ohně tvých dětí mnohých tu tančí, krev čarovná Hekaté k sobě tě volá, Bohyně měsíce temná.
Voláme teď tvoji esenci dolů, právě teď voláme v tanečním reji….do ducha….do těla! Ó Morfee, Hypnosi a Thanatosi , váš pohled ohněm života září. Vidíme nyní skrze vás mnohé, proměny na stezkách nočních i veškerých tužeb tvary. My kouzla tkáme skrz vaše paže, jež oheň posvátný navěky drží. Tak se staň!
 
Hekaté
Tři proměny čarovného ohně
Rituál sblížení a vyvolání jejího ducha noci

   Hekaté je považována za trojitou měsíční Bohyni, Čarodějnou Královnu prvotní temnoty, která je také zvána Babalon, Lilit a AZ. Hekaté je Bohyně křižovatek, z nichž jedna vede k sebeiniciaci, skrze splynutí s ní a jejími sukubálně fetišistickými duchy. Tedy prostřednictví tohoto společenství vstupujete do hlubiny noci, mocného chrámu Hekaté. Ctěná jako Bohyně smrti, je Královnou duchů, stínů a nočních fantomů. Uprostřed její podstaty člověk odhalí, že není rozdílu mezi ní, Lilit nebo Babalon.
   Tento rituál sblížení by měl být prováděn venku, je li to možné, dokonce poblíž hřbitova, kde nebudete rušeni a poblíž něj můžete zakopat malou schránku, či lahvičku. Nejlepší bude kalich a to nejlépe z lidské lebky, opatřené pokličkou.
   Tento rituál, nechť je prováděn za úplňku.
   Nádoba, v němž má fámula, či familiár, nebo sukuba/Bohyně obydlí, má být vytvořen s velkým estetickým umem a pocitem, že „Hekaté“ zde dlí pro vás. Z křídla padlého serafa stvořte svůj brk a označte tuto hrobku a dům-fetiš duchů, nechť je takto ustaven.
Den první:
  Očistěte schránu čistou, studenou vodou.  Nechte ji stát od úsvitu do soumraku, pokud možno ve slunečních paprscích. Hledejte Hekaté ve snu. Vše si zaznamenejte.
 
Den druhý:
   Vybarvěte jí podle svého vkusu a do čtyř stran namalujte „X“, tajné znamení křižovatek. Sigilium Hekaté, nebo sukuby, může být umístěno vespod.
Den třetí:
Úplňková noc. V nádobě je sigilium Hekaté, které máte již připraveno. Pokud možno ho načrtněte popelem a kostí.
I)       Panna
Hekas umpeša ur-rastu Lil-Ka Zrazza
Obkruž mě třemi, nechť stín zahalí mé já, tvůj rubáš je tvé znamení. Trojjediný měsíci, krev pijící, šelmě podobná Bohyně, ó kouzelnice plamene čarovného ohně, přivolávám natřikrát složený stín, nechť mě zahalí – vystup Bohyně smrti! Hekaté, fámulo a Bohyně třech stínů, pobízíš k vtělení, ó Matko, přivolávám tě!
Vysypávám kruh moukou,-volám vás strážní psi, vlci stvoření v temnotě, předstupte!
První čtvrť:
Zahal mne panenská Bohyně, přicházím k tobě za šírání. Skryj mě v království klamu, pozdrav mě, tys právě umrlá panna v hrobce snící. Doprovoď mě na luciferský sabat.
Druhá čtvrť:
Dívko, jež si dračí hřbet sedláš, volám tě, sešli svou ohnivou esenci sem, do tohoto kruhu, rozpal mě plameny lsti a krví svého chtíče. Pozvedni mě k duchům Rudého draka-
Akhuraku, Hecau, Zrazza
Třetí čtvrť:
Měsíci smrti, stará Královno čarodějného sabatu, voláš čarodějky nganga a k hrobu vázané fetiše, Matko vampýrů a vlků, přijď a zahal mě - doprovoď mě na pekelný sabat-
Hekas Satahan Zrazzu Uša
II)       Dívka
Procházejte kolem kruhu a vizualizujte každou bohyni v černém zrcadle a vizte je kolem vás. Vypijte kalich a předneste:
Trojjediný měsíci požehnej tomuto kruhu a rituálu. Jsem zde, stezku duchů otevírám, v měsíční slávě-nyní luny piji krev - požehnej mi ze stínů-HEKAU!
Dokončete ritus, vizte každou bohyni a nechte se posednout sexuálním šílenstvím, posvěťte rituál sexuálními fluidy, nebo nabídněte svou vlastní krev sigiliu ve schráně. Na závěr rituálu vezměte fetiš a pohřběte ho na vámi zvoleném místě, které má být poblíž hřbitova, dubu, nebo na pohřebišti familiárů. Zapalte černou svíci a předneste:
Hekas, hekas Hekausath
Uša, umpeša narasta
Duchu měsíce, milenko a objetí smrti, žiješ v zemi smrti. Dávám ti svou sílu a život čarovný ohni Azraela a Hekaté, přivolávám stíny z hrobu, dávám tuto spirituální potravu, aby rostla, tak se staň!
 
 
 
 
III)      Královna smrti
Nechte to pohřbeno do nového měsíce, pak nádobu vykopejte a navraťte se do svého chrámu, či kovenu. Předneste:
Strašidla a stíny, přízraky a vampýři, milenky a svůdnice-volám vás, probuďte se v temnotách temného měsíce, vystupte ze svých hrobek a staňte se mými průvodci, mými zasvětiteli, mými familiáry, mými Bohyněmi-Hekas, Hekau Sakeka Uša Umpeša Narastu
Lamií seslaná, vyjdi teď vampýrko nejžádanější, ochranitelko, okus mé krve a poskytni mi elixír noci, snová a soumračná lovkyně, ožij a buď živá!
Můžete použít tento fetiš k prohloubení svého snového života a získání vizí.
 







Žádné komentáře:

Okomentovat